המלצה למחשב

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • תגובות
  • #45634
    המלצה למחשב
    הי
     
    שמי הילה ואני תקליטנית מתחילה (עברתי קורס. אני בת 39 מורה במקצועי ולשם ההנאה והכנסה נוספת אני גם מתקלטת ומפעילה מידי פעם בעיקר בימי הולדת ובת מצוות קטנות (בבתים או במועדוני נוער). אני עובדת עם קונטרולר פשוט של UMT ומחשב PC רגיל. הם עושים את העבודה בסדר מבחינתי.  
    הייתי רוצה לקנות מחשב נייד חדש ומאחר וארצה בקרוב להחליף קונטרולר למעט חדיש ומשכולל יותר אשמח לשמוע את דעתכם על איזה מחשב PC הייתם ממליצים לי מבחינת המפרט הטכני. לא הייתי רוצה לרכוש מקניטוש בשלב זה בגלל המחיר. 
    תודה
    #45635
    המלצה למחשב לתקליטנים

    היי הילה
    תודה רבה על פנייתך…. נושא המחשב ל dj הוא חשוב מאוד ולא הייתי ממליץ לחסוך במחשב…. שמתי לב שאת לא מעוניינת ב מקינטוש, אבל אין ספק שזו הבחירה הנכונה עבור תקליטנים (ולא בגלל התפוח שדולק מאחור) הייחודיות של מק היא שלא משנה באיזה תוכנת מוסיקה את משתמשת… התוכנה תעבוד ביציבות וללא התנגשויות מכל מיני תוכנות שעובדות ברקע ועלולות לגרום לתקיעות ועיקוב ביצועים ולכן אם את קונה pc תקני מעבד חזק i5 לפחות דיסק מהיר ssd או רגיל עם 7200 סיבובים זיכרון של 8 גיגה לפחות והכי חשוב להעיף את כל התכונות החינמיות שמגיעות עם המחשב ועובדות ברקע…מקווה מאוד שעזרתי לך לקבל כיוון

    #45636
    המלצה על המחשב

    קובי, 
    תודה רבה, בהחלט עזרת.

    הילה

    #45637
    #45638
    מי לא חולם להיות עובד היטק מצליח? הצעד הראשון מתחיל כאן
מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך