מחפשים תקליטן לאירועים ?

עמוד הבית פורומים פורום תקליטנים מחפשים תקליטן לאירועים ?

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • תגובות
  • #45678
    מחפשים תקליטן לאירועים ?

    נעים להכיר, שמי גל טובי ואני תקליטן לאירועים.  אומרים שאם אדם אוהב את מה שהוא עושה, הוא לא יצטרך לעבוד לעולם. מגיל צעיר התעסקתי במוזיקה ואהבתי לנגן ולחבר בין שירים, המוזיקה הייתה חלק בלי נפרד ממני כל חיי. המוזיקה והתקליטנות היא האהבה והתשוקה שלי ורק בגלל זה הפכתי להיות תקליטן לאירועים. כל חיי סבבו סביב המוזיקה ואין דבר שאני אוהב יותר מאשר להרקיד ולשמח את הקהל בעזרת המוזיקה.
     
    הורי ומשפחתי , אשר הבחינו באהבתי למוזיקה תמיד אמרו לי ״אתה אוהב משהו – תשקיע בו!״. היום אני מודה למשפחתי שאפשרה לי לפתח את הקריירה המוזיקלית. אני אוהב את המוזיקה, אני אוהב את הקהל על רחבת הריקודים ובו אני משקיע. בשבילי זו לא עבודה – זוהי תשוקה.
     
    אני מתעסק עם כל סגנונות המוזיקה לאירועים ומתאים לכל קהל את המוזיקה שלו; יש לי ניסיון במוזיקה ישראלית, לועזית וחסידית ועם אהבה מיוחדת למוזיקה היוונית. אני מרבה לשתף פעולה עם הזמר אבי טובי, ששר בסגנון יווני, ואף מלווה זמרים בדרבוקה קצבית.
     
    יש לי ניסיון רב בתחום המוזיקה; עבדתי בתור סאונד מן ובתור DJ באירועים ושמחות משפחתיות אך גם בתור תקליטן בבר הידוע ״יאסו תל אביב״. בכל מקום בו תיקלטתי, שמתי את הדגש על הקהל, זוהי הפילוסופיה האישית שלי. אני מאמין שתקליטן מנהל תקשורת דו כיוונית עם הקהל, כלומר על התקליטן לקרוא את הקהל ולנגן עבורו את המוזיקה שתגרום שתשמח ותרקיד. אין כאן פלייליסט שחוזר על עצמו בכל אירוע, תמיד צריך להרגיש את הקהל מחדש, להרגיש בשביל לרגש. בשבילי תקליטנות באירועים זה כמו נגינה על גיטרה; כאשר הקהל הוא המיתרים והתקליטן הוא זה שפורט על המיתרים.
     
    מוזיקה לאירועים היא דבר חשוב מאוד, היא תוספת שאי אפשר בלעדיה. אם אתם מתכננים חתונה, בר או בת מצווה או כל שמחה הדורשת ליווי מוזיקלי, אשמח להעמיד לשירותכם את הניסיון, הציוד והתשוקה המוזיקלית שלי. מוזיקה לאירוע היא דבר שאותו יש להתאים לפי סוג הקהל ואופי האירוע, לכן הדבר הראשון שממנו אני מתחיל הוא פגישה עם בעלי השמחה – אני רוצה להכיר אתכם על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולחלוק איתכם את תשוקתי למוזיקה.
    לאתר שלי : http://djgaltubi.com/index.html
     
     
     
     
     
     
     
     

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך